måndag, maj 10, 2010

Trädgården

Det blir inte så tätt mellan inläggen just nu... Vi försöker bli färdiga med trädgården, den har varit som en sand och grushög sedan vi flyttade in i vårat nybyggda hus för nästan exakt 1 år sedan. Men nu börjar det ta form, i helgen sådde vi gräset vilket kommer göra enorm skillnad. Har aldrig längtat så mycket efter gräs som nu. Blir nog inte lika roligt när det ska klippas :)
Vi har även planterat lite växter och en häck. Sen har även våra nya trädgårdsmöbler kommit, blev så nöjd med dem. Visar här lite inspirationsbilder och så får jag hoppas att jag snart kan visa er gröna bilder från min egen trädgården inom en snar framtid! :)







Bilderna kommer från Hasselforsgarden och Kila möbler.

4 kommentarer:

  1. Så vackra bilder! Bara måste ha en sån där ljugarbänk här hemma hos oss ser jag... Visst längtar man till grönt nu.
    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  2. Tack snälla för din kommentar.:-)

    Fint hus ni har. Har kollat runt lite här.;-) kram Stina

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Härlig blogg du har, vi har nog mycket samma stil som du säger. Har hittat mycket hemma hos dig som passar mig:)Söt hund och katt också.
    Kram Anna

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...