torsdag, december 23, 2010

God Jul

Min bloggpaus blev visst längre än vad jag trodde ;) Men nu lagom till nyår ska jag försöka komma igång igen. Två barn tar mer tid än vad man kan tro och det är alltid fullt upp. Fast det är så roligt och jag trivs bra med att vara mammaledig.
Imorgon kommer hela tjocka släkten hit för att fira jul, en tradition som vi har haft i många år. Det blir knytkalas med mycket mat som vanligt (känner mig redan mätt) :) och så tror jag även tomten tittar förbi en sväng. Något som lillkillen har frågat efter typ 120 gånger idag, när kommer tomten...
Nu tänkte jag få undan det sista julstöket för att sedan ha en lugn kväll i soffan framför tv och ladda batterierna för imorgon.


















God Jul till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...