lördag, september 03, 2011

I am back!

Nu tänkte jag komma tillbaka till bloggen, blev en längre paus än vad jag hade tänkt. Tiden och inspirationen har väl inte funnits, men nu ska det bli andra bullar :) Sommaren har varit bra och jag har många bilder att bjuda på framöver.

Det har hänt lite sedan sist, jag har börjat jobba igen. Vad ett år som mammaledig går fort, var tar tiden vägen? Det är både positivt och negativt att ha börjat jobba igen. Men man behöver det sociala och att komma hemifrån lite, fast visst saknar jag att inte kunna umgås med mina guldklimpar hela dagarna. Just nu är min sambo pappaledig och jag ska försöka att ta ett steg tillbaka och inte lägga mig i allt för mycket :)

Tänkte visa några sommarbilder här när vi är ute och cyklar. Vi köpte nya cyklar i våras som vi har använt ganska flitigt och gjort utflykter med barnen. Cyklarna kommer från Kronan, supernöjd med dem.















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...