onsdag, mars 17, 2010

En liten titt i köksskåpet...

Här kommer en liten titt i mitt vitrinskåp. Är nu ute efter fler glasburkar som jag kan ha skafferi råvaror i, tycker det är både fint och praktiskt. Särskilt med en fin liten etikett på :) Blir så mycket roligare att baka då av någon konstig anledning.
Visar även en bild på min Kitchen Aid som jag köpte i höstas, efter många månaders sparande. De är ju ganska dyra, men är jätte nöjd med min. Betydligt smidigare nu att baka bröd och bullar.





1 kommentar:

  1. Ååh vilket härligt fint lantligt kök du har, så ljust och fräscht!! Jag har samma kakel :)

    Din assistent är såå fin...
    Min man jagar så därför valde vi en annan assistent inte alls lika fin som din K Aid, pga att vår skulle vara något starkare när man maler kött osv. Men nästan så jag ångrar valet när jag ser din fina *fniss*

    Himla fin radio har du dessutom!

    Har också ett köksinlägg idag på min blogg.

    Ha en mysig dag!
    Varma kramar
    Linda

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...