torsdag, mars 25, 2010

Lekrummet


Vilket fint väder det är idag!

Jag, lillkillen och vovven har precis kommit in från en prommenad. Lillkillen har fått sin första cykel (med stödhjul), så nu har det tränats. Det var smått irriterat i början, men efter ett tag gick det ganska bra. Han kunde cykla själv en stund utanför huset, medans mamma solade sig på verandan :)

För ett tag sedan städade jag och lillkillen lekrummet. Visar här en bild på den fina gamla trälådan som används som bokförvaring.









2 kommentarer:

  1. Alla verkar ha fått fint väder idag ... inte jag ... fast jag hade det underbart igår! *ler*
    :)

    SvaraRadera
  2. Mysiga bilder och charmig bokförvaring, bättre att ha förvaringen på golvet än som jag på en bokhylla högs upp som barnen alltid klättrar i.

    Bäst att ändra tror jag! :)

    Min Hugo ska också få sin första cykel nu till våren, har inte besämt mig med eller utan stödhjul. Kul att din son redan lärt sig cykla *ler*

    Önskar Dig och familjen en SKÖN och Glad Påsk!
    Kramar Linda

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...