torsdag, januari 13, 2011

En mamma känner alltid sitt barn bäst!

Som mamma ska man alltid lita på sina instinkter, det har jag fått erfara idag! Har en längre tid tyckt att lillkillen har hört dåligt, så i morse ringde jag och tjatade till mig en läkartid. Det hela slutade med att det blir operation av det lilla örat. Känner mig nu dum att jag inte tog tag i det här tidigare. Men när man får svar från bvc att det är typiskt för en 4-åring att säga va i tid och otid, så trodde även jag att det var okoncentration. Nu vet jag bättre, en mamma känner alltid sitt barn bäst :) Enligt doktorn så kommer lillkillen att bli helt återställd och det känns ju skönt.

Visar här en bild på min pelagon som har sätt bättre tider, men med lite solljus så kommer den bli så fin!

Ha det bäst!
Kram Sophie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...