onsdag, januari 12, 2011

Ett litet hörn...

...av vårat sovrum. Det är det ända rummet som jag inte har visat här på bloggen och det är för att jag inte är riktigt nöjd med det ännu. Fast det som jag visar här tycker jag är helt ok :) Det som man inte ser är de stora fönstrena som går ner till golvet, de är jätte fina i sig. Men svårt att få till gardinerna, då jag måste ha svarta mörkläggnings gardiner. Får se hur jag löser detta på bästa sätt. Sen har vi även en ful fåtölj i ena hörnet, som katten har varit på en omgång. Eller en omgång kanske var snällt sagt :) Där vill jag hitta en liten nättare byrå. Tror att det kan bli ett jättefint rum för det har potential. Det har bara inte fått min tid, då jag har prioriterat de andra rummen i huset. Men snart så...

Kram Sophie











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...