torsdag, november 10, 2011

En dag på landet...

Idag har jag och barnen varit hos barnens morfar som bor på en hästgård. Där har det blivit mycket frisk luft och gos med hästarna. Saknar min egen häst så som bor där med min pappas hästar, men är glad att jag har möjlighet att ha kvar henne. Vet att hon har det bra där som pensionär 25 år gammal, lilla gumman :) Annars har jag bra möjligheter här hemma att ha häst då jag bor granne med ridskolan, men det är bara att acceptera att tiden inte finns just nu när barnen är små. Får hålla tummarna för att jag får en hästtokig dotter eller son, det finns ju risk för det :)

Nu är brasan tänd och här ska det slappas framför tven med filten :)

Ha det gott!

Sophie









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...