onsdag, november 30, 2011

Systemkamera


Åh, vad det är skönt att jobba halvtid. Oftast jobbar jag bara förmiddag och har sen massa tid kvar för barnen och hemmet. Känns så bra nu när vi kommit in i rutinerna efter mammaledigheten. Får våran sociala dos på förmiddagen, sen blir det mys hemma på eftermiddagen, kan det bli bättre :)

Just nu sparar jag till denna lilla godingen, en Sony NEX-5N. Har länge tänkt att skaffa mig en systemkamera, men har aldrig blivit av, sen kostar de ju en slant också. Tycker det är en djungel det här med systemkameror för det finns ju så många att välja på och i olika prisklasser, men jag har fastnat för denna. Jag tar gärna emot tips på bra kameror eller vad jag ska tänka på, för än hinner jag ändra mig...

Ha en mysig eftermiddag!

Sophie

Sony NEX-5N


1 kommentar:

  1. Det är så skönt att jobba halvtid, just som du säger att få det sociala samtidigt som man får tid för familjen :)

    Ja det är så mycket roligare att fota med en systemkamera. Jag har en Nikon eftersom jag fick rådet att köpa den men jag ångrar lite att jag inte tog en Canon som jag själv tänkt. Inbillar mig att bilderna blir något klarare med Canon ;)

    Kram kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...